vineri, 17 februarie 2006

 

Prima sarbatoare de 5 ani: COPIII!

PENTRU CA ANUL ACESTA IMPLINIM 5 ANI, AM HOTARAT S-O FACEM LATA!
Adica, din 5 februarie, cand a fost infiintata (in urma cu 5 ani) Asociatia Esperando, si pana in luna octombrie (cand a fost infiintat, tot in urma cu 5 ani, Centrul de zi de recuperare Esperando), vom organiza in fiecare luna cate o sarbatoare.
Pentru parinti, angajati, prieteni, sponsori, voluntari, Consiliul Director, presa si, in final, un mare bal mare.
Si am inceput! In 6 februarie 2006, intr-o zi de luni, Asociaţia Esperando a organizat prima manifestare din cele dedicate implinirii a 5 ani de la infiintare. Cum era si firesc, prima sarbatoare a fost dedicata in intregime copiilor cu dizabilitati asistati de catre Asociatie.

Am ales sa-i ducem la restaurant, pentru ca nu prea au aceasta ocazie, si am vrut sa fie mai special pentru ei. Si bucuria lor ne-a arata ca alegerea a fost excelenta!

Am fost la Restaurantul Selmont. Domnul Stefan Maris, patronul companiei Selmont, despre care stiam ca are suflet bun, ne-a primit si ne-a daruit pizza, suc si prajituri. Iar personalul de la restaurant a fost, pe cat de impresionat de copiii nostri, pe atat de amabil si binevoitor!

Asadar, am avut o prima sarbatoare superba, si nu putem decat sa ne bucuram din suflet!
Si sa le multumim domnului Maris si oamenilor sai buni!

La fel cum le multumim tuturor oamenilor buni care ne-au ajutat sa crestem frumos in acesti 5 ani si sa ajungem atat de departe!
Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Daniel Filipas

Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?