marți, 27 septembrie 2011

 

Voluntariat la Let’s do it Romania !



Sâmbătă, conştiincioşi, ne-am trezit de dimineaţă şi ne-am adunat în Parcul Municipal, unde am participat la Let’s do it Romania.

Ne-am bucurat nespus de mult să vedem că participanţii au venit într-un număr destul de mare la această acţiune de ecologizare.

Să ştiţi că am fost foarte harnici şi am reuşit să strângem 7 saci de gunoaie, gândindu-ne că am făcut un bine acestei planete şi nouă, locuitorii ei.

Sperăm ca în urma acestei acţiuni, oamenii să aprecieze mai mult mediul şi să încerce să-l păstreze cât mai curat.

Am dorii ca de fiecare dată să fim cât mai uniţi în astfel de acţiuni, deoarece doar împreună putem să facem întradevăr o schimbare.


Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?