luni, 3 octombrie 2011

 

Amintiri minunate



Dragilor, sambata am avut parte de o experinta minunat si de neuitat.

De cand am aflat ca la Baia Mare va avea loc Baloon Fest, ne-am exprimat dorinta de a zbura cu balonul cu aer cald, gandindu-ne la cat de minunat va fi sa vezi lucrurile de la inaltime.

Asa ca am luat legatura cu organizatorul evenimentului, care a acceptat sa ne ofere ocazia sa traim acest moment inedit si probabil unic in viata.

Pentru noi, din pacate, nu a fost posibuil un zbor liber. Insa am avut parte de zbor captiv, in sensul ca balonul cu aer cald era asigurat la sol si se ridica la o anumita inaltime.

Ne-am simtit nespus de bine si speram ca vom mai avea parte de astfel de experiente, frumoase.

Acum avem o amintire pe care cu siguranta nu o vom uita niciodata.


Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?