marți, 24 ianuarie 2012

 

La sanius !


Ce frumos anotimp este iarna, in special pentru noi copiii, cand ne distram cu prietenii la sanius, la schi, cand facem un om de zapada, sau pur si simplu cand privim fulgii cazand.
Am hotarat sa profitam de vremea frumoasa, si am mers la Cavnic, sa ne distram alaturi de prieteni nostrii.
Cand am ajuns in acea oaza de liniste, am ramas impresionati de patura groasa de zapada, care acoperea tot ceea ce ne inconjura, totul era alb precum spuma laptelui.
Dupa ce am admirat peisajul parca rupt dintr-un tablou, am mers pe partie, unde zapada scartaia sub talpile noastre, iar entuziasmul ni se putea citi pe fete.
Acolo cei mai mari dintre noi, ne-am dat cu schiurile, iar copiii mici s-au distrat dandu-se cu sania, sau cu sacul, o experienta cu adevarat deosebita.
A fost o zi minunata, pe care cu siguranta ne-o vom reaminti cu drag cu fiecare ocazie si pe care dorim sa o repetam.
In ciuda problemelor noaste de sanatate, reusim sa ne bucuram chiar si de cele mai marunte lucruri, care pentru marea majoritate a oamenilor par banale, insa pentru noi sunt lucruri deosebit de frumoase si interesante.
Va pupam! Bucurati-va si voi de zapada frumoasa care s-a asternut afara.

Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?