joi, 10 mai 2012

 

La multi ani! Europa!!!


Dragi prieteni,
Si anul acesta am ales sa nu lasam Ziua Europei sa treaca pur si simplu, si am ales sa o sarbatorim intr-un mod placut.
Asa ca, miercuri, 9 mai, am hotarat sa sarbatorim Ziua Europei printr-o “calatorie pe internet” cu ajutorul prietenului Google, dar si prin jocuri care de care mai interesante.
Ne-am inceput calatoria cu o “vizita” la Bucuresti, frumoasa noastra capitala, despre care am aflat multe lucruri noi, iar imaginile ne-au transpus in acele locuri, care de care mai frumoase si mai interesante.
Urmatoarea noastra oprire a fost la Bruxelles, Centrul administrativ al Europei, despre care am aflat multe curiozitati prin intermediul imaginilor prezentate si am ascultat imnul Europei.
Imaginatia ne-a purtat departe, cu gândul la acele locuri minunate pline de frumusete.
Distractia a fost la ea acasa si datorita jocurilor si concursurilor foarte amuzante şi antrenante, pregatite special pentru acest eveniment.

Ne-am dori ca intr-o zi sa avem ocazia sa calatorim in acele locuri nu doar prin intermediul internetului, ci sa fim acolo, sa vedem in realitate toate acele minunatii, sa ne bucuram de o călătorie.

Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?