miercuri, 29 august 2012

 

Bucurii pentru copii


In aceasta luna ne-am bucurat foarte mult de soarele care stralucea pe cer.
Am facut mai multe iesiri la iarba verde si ne-am distrat jucand diferite jocuri, alaturi de prieteni.
Am fost la Mogosa, la Chiuzbaia, in Ciolt, la cules de mure, toate locurile au fost frumoase, pline de iarba verde, prin care razele soarelui isi faceau loc, lucru de care se bucura toate vietatile pamantului.
Livezile cu mere, prune, ne ademeneau oarecum sa gustam din acele bunatati, astfel ca am profitat de faptul ca ne aflam acolo, pentru a manca din acele fructe foarte gustoase.
Noi ne-am simtit extraordinar la toate iesirile, si parca ne intristam la gandul ca se apropie iarna, care intr-un fel sau altul ne va tine mai mult in casa. Dar pana una, alta, ramanem cu gandul la iesirile frumoase de care ne-am bucurat in aceasta vara si speram ca cele care urmeaza sa fie tot mai frumoase.

Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?